Anmäl er till Sommarfotbollsskolan 2024 här →
Kämparinsatser på Sollentuna5an
2019-09-22 20:27
Återigen hade vi en fin Sollentuna5a på Edsbergsfältet. Vi ställde upp med 2 lag och med många nya tillskott i laget så hade vi flera avbytare än vanligt till varje lag.
Både lagen började lite knackigt i matcherna då vi hade lite svårt att hitta vår position på planen men slutade aldrig att kämpa vilket resulterade i att matcherna oftast slutade med mycket bra spel. Kämparglöden när man ligger under och vinner tillbaka matchen det den bästa känslan.
Det bjöds på många fina avslut och bra målvaktsinsatser. Lite mer träning på försvar och snabbare omställningar och hitta sin position i spelet kommer förmodligen vara fokus på kommande träningar.

Tack alla föräldrar som alltid kommer och tittar och hejar!