Anmäl er till Sommarfotbollsskolan 2024 här →
En kylig sista Sollentuan5a för denna säsong
2019-10-07 13:41
Vilken fin men kylig avslutning vi fick på Sollentuna5an igår. Vi ställde upp med 3 lag denna gång så att vi skulle maxa speltiden för alla. Vi startade upp morgonen med 2 fina matcher och det märktes att tjejerna var taggade och målen sprutade in. Sen fortsatte vi med flera jämna matcher och under de avslutande matcherna så tittade solen fram också och vi från sidan kunde njuta av spelet från tjejerna.
Vi vill framhäva det fina passningsspelet och hur de nya tjejerna i laget har gått framåt i utvecklingen. Vi tar med oss att vi måste öva mer på skott, vi hade otroligt många målchanser som vi kunde gjort mål men som vi inte fick till.
Stort tack till alla som kom och tittade och hejade på och trotsade kylan.

/Ledarteamet