Anmäl er till Sommarfotbollsskolan 2024 här →
Vänskapsmatch mot Runby på Annandag Påsk!
2020-04-14 18:50
Som vi hade längtat efter att få spela match igen och i våra nya matchtröjor också.

Runby bjöd in oss till en vänskapsmatch på Runbyplanen i Upplands Väsby. Vi hade 2 lag var som mötte varandra i 2x15 minuters matcher. Det blev 4 roliga och varierade matcher på en mycket fin plan hos Runby.Vi lyckades göra flest mål i 3 av 4 matcher och alla tjejer var glada och nöjda när de åkte därifrån. Tjejerna bjöd på många fina mål, både genom bra skott och fint passninsgspel och Runby hade en spelare som stack ut i mängden som vi fick jobba hårt för att hålla undan. Vi bjöd även på mycket fint målvaktssepl. Ställa om spel och försvar har vi mycket att träna på och står på schemat för träningen på onsdag.

Trots allt som pågår runt om oss så hoppas vi att vi kan få fortsätta med träningar och matcher under bra förutsättningar.