Anmäl er till Knatteskolan 2024 här →
HusmanHagberg cup i Viksjö-10/10 - våra träningar framöver
2021-10-10 14:30

Idag hade vi avslutningscup i Viksjö. En härlig förmiddag där vi ställde upp med 2 mixade lag. Vi fick möta mycket bra motstånd och spelade kortare 30 minuters matcher. På flera av matcherna bjöd vi på riktigt fina mål, fint spel och även fina målvaktsräddningar. Tack Viksjö för ett fint arrangemang men framförallt tack till alla föräldrar som hjälpte till och hejade på - Ni är alla guld värda.

Detta var vår sista cup för denna sommaren/hösten - vi kommer att försöka få till någon vintecup och träingsmatcher inomhus.  Vi går nu in i lågsäsong och under ett par veckor framöver kommer vi endast träna 1 gång i veckan och det är på onsdagsträningen, alltså inga träningar på måndagar framöver. Inom kort i november kommer vi att bli tilldelade våra tider inomhus i Norrvikenhallen också, det ser ut som vi kommer att få samma tider som förra året, men vi återkommer om detta när det är bekräftat.

Sen får ni inte glömma bort vår lagavslutningsaktivitet lördagen den 23 oktober (se separat utskick om detta).

Fler bilder finns på vårt instakonto.

/Hälsningar från oss ledare