Välkommen till Sommarfotbollskolan 2024!

Välkommen till sommarens roligaste fotbollsvecka för alla födda mellan 2010-2016!

När och var?

Fotbollsskolan kommer äga rum vecka 33, mellan den 13/8-16/8 kl. 09:00-15:00, alltså tisdag till fredag på Skinnaråsens IP.

Kostnad:

Anmälningsavgift 1700 kr

Administrationsavgift 59 kr

I anmälningsavgiften ingår alla träningspass, tillgång till våra kompetenta instruktörer, en tröja och en vattenflaska samt lunch och mellanmål alla dagar.

Administrationsavgiften går till föreningens användande av SportAdmin i samband med Sommarfotbollsskolan och medlemmens möjlighet att använda medlemsappen via SportAdmin.

Anmälan:

Anmälan sker via vår anmälningssida som ni hittar längst upp på hemsidan eller på länken nedan.

Klicka här för att komma till anmälan →

Sista anmälningsdatum:

Sista anmälningsdatum för Sommarfotbollsskolan är 23 juni.

Avbokningsregler:

• Hela anmälningsavgiften återbetalas om avbokning sker åtminstone en månad innan Sommarfotbollsskolan börjar.

• 50% av anmälningsavgiften återbetalas om avbokning sker mellan en månad och två veckor innan.

• Inget återbetalas vid avbokning närmare än två veckor innan.

• Med läkarintyg återbetalas 100 % av anmälningsavgiften oavsett när avbokning sker.

• Administrationsavgift återbetalas endast vid läkarintyg oavsett när avbokning sker.

Frågor?

Har du frågor om Sommarfotbollsskolan så kan du kontakta oss på kansli@risff.se

Nyheter från föreningen
Rotebro IS Fotbollsförening, 10/04 16:03