Sollentuna5an i lördags
2020-09-15 21:29
Här kommer en något sen rapportering från vår Sollentuna5a i lördags på Edsbergsfältet.
Detta var tredje helgen på raken som vi körde Sollentuna5an. Återigen så visade tjejerna upp fint spel och levererade många fina mål. Extra plus till bra energi på planen. Vi kan jobba ytterligare lite mer med försvarsspelet och våga gå på och markera och ta boll lite tuffare.
MEN vilka duktiga tjejer vi har...vi räknar ju inte mål och resultat ...men hade vi gjort det så kan vi konstatera att vi inte har förlorat någon match än, men det har varit fina och jämna matcher...hur ska detta sluta!